Har du ansvaret for markedsføring? 

Da ønsker Synlighet ditt bidrag!

The Nordic CMO Survey kartlegger hvilke investeringer nordiske markedssjefer gjør i dag for å sikre fremtidig vekst. Undersøkelsen er en temperaturmåler på hva nordiske markedssjefer tenker og gjør, her og nå.

Undersøkelsen har blitt gjennomført siden 2023 med over 500 respondenter fra Norge, Sverige og Danmark.

Undersøkelsen gjennomføres av Synlighet i samarbeid med Kampanje i Norge, Resumé i Sverige og Dansk Markedsføring i - ja, Danmark.

Hvorfor bruke 7 min for å besvare undersøkelsen?

Alle respondenter får den ferdige rapporten og gir deg som ansvarlig for markedsarbeidet tilgang til innsikt om hva andre i samme rolle har gjort, og planlegger å gjøre.

● Hvordan bruker nordiske markedssjefer AI?

● Hvordan fordeler de budsjettet?

● Hvilke markedsføringstiltak prioriterer de som lykkes?

● Hvordan agerer bedrifter som opplever tøffe tider?

● Kuttes arbeidet med langsiktig posisjonering til fordel for kortsiktig vekst?

Undersøkelsen er anonym.

Besvar undersøkelsen her

Vil du vite mer og/eller lese rapportene fra 2023 og 2024?

De finner du her.

Powered by Labrador CMS